Canal del Youtube.

Benvinguts al meu bloc. Si hi ha algun tema amb el que no esteu d'acord us convido de replicar-me als comentaris. Intentaré respondre al més aviat possible.

Si voleu, podeu veure alguns dels meus vídeos al web: youtube.com/ericdexeus o youtube.com/dexeusproductions.

lunes, 20 de septiembre de 2010

Prefaci

Benvinguts al meu blog.

Sóc l'Eric Dexeus, estudiant d'Audiovisuals a la Facultat de Comunicació Blanquerna de Barcelona i exestudiant de l'Escola Virolai de Barcelona. Es pot entendre, per tant, que sóc barceloní i em sento orgullós de la meva ciutat.

Al meu nou blog, explicaré les experiències que crec que poden ser interessants per llegir, així com comentaris de diferents aspectes de l'actualitat que consideri rellevants. La meva filosofia, la meva manera de pensar, em limita a opinar sobre allò de què puc parlar, sobre allò del que tinc un coneixement previ, encara que sigui bàsic, però coneixement. No penso que una bona opinió pugui estar basada en la més pura essència rumorística, o per la simple raó popular que diu " com tothom opina, jo també ho puc fer", doncs no, no es pot. Posem el cas del futbol, jo no en sé massa de futbol, el que puc dir és simplement fer de lloro en base al que diuen els meus amics. Per tant, no veureu mai que comenti si un àrbitre fa bé o no d'ensenyar targeta, explulsar, marcar-li falta a qui sigui, ja que, com realment no sé si fa bé, no ho puc dir. Això no vol dir que no em posi a parlar del futbol, tot el contrari, hi ha molts aspectes que m'interessen que no tenen estrictament a veure amb el què passa al camp.

Així doncs proseguiré a explicar de què anirà em meu blog. Un lloc de trobada de persones que, navegant per l'extens món d'internet, també anomenat google, i potser buscant alguna informació relacionada amb algun treball o el mateix treball de recerca em trobin i els interessi el què dic i ho llegeixin. Sí, correcte, estic explicant el què em va passar a mi. La persona que vaig trobar es diu Marta Guifré, ara no trobo el seu blog, però em va interessar molt. Era l'època que jo estava triant universitats i la Marta (potser no es deia així) escrivia sobre les pràctiques que estava fent a Televisió de Catalunya, el gran santuari català, una fortalesa impenetrable! Total, que em va interessar.

En fi, no m'extendré més. En la mesura que sigui possible, esciuré cada dia sobre algun tema. Si no ho faig és perquè he estat ocupat, fent algun treball, mirant alguna pel·lícula, gravant alguna cosa, o perquè no em ve de gust i ja està. Avanço un tema: demà (o si m'inspiro, avui) escriuré sobre un text sobre un article que va sortir ahir al Periódico, sobre TMB i la gent que es cola.

Per cert, ja sé que es molt llarg, però prefereixo deixar clares algunes coses per tal d'evitar malinterpretacions. Jo tinc uns temes de debat històrics que mai ningú m'ha sabut argumentar amb cap i peus i òbviament jo tampoc ho he pogut fer. Ja en treuré més però principlament són: la teleescombraria i la gent que es cola a TMB.

Apa, doncs que vagi bé! Espero que us agradi i si en algun moment no esteu d'acord amb el què digui, repliqueu-me als comentaris o a l'email.

Eric Dexeus

No hay comentarios:

Publicar un comentario